loading...
akhbar tecnolozh12
saqar بازدید : 30 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

فرم سفارش طراحی سایت املاک در انتهای صفحه

طراحی سایت املاک

تعداد سایت املاک در سطح شهر های بزرگ و حتی شهر های کوچک و افزایش رقابت میان فعالان در این صنف موجب شده است تا تبلیغات برای سایت های املاک اهمیت ویژه ای پیدا کند. شرکت طراحی سایت وب با سالها سابقه در زمینه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، برنامه نویسی اندروید ، میتواند با طراحی سایت برای فعالان در این بخش مخاطبان آن را افزایش دهد.

طراحی سایت املاک ارزان و با امنیت بالا توسط متخصصان ایران تبلیغ

افراد زیادی برای اینکه مورد مناسب خود را برای خرید ،رهن و اجاره پیدا نمایند،تمامی املاک ها ی موجود در محل زندگی خود را جستجو میکنند و در آخر هم به نتیجه ی مطلوب نمیرسند.

 

با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر سایت و افزایش استفاده از اینترنت webself و دستیابی آسان همه مردم به فضای مجازی، روشهای سنتی بنگاه داری و مشاور املاک دیگر کاری قدیمی به نظر می رسد!

 

چرا که طراحی سایت مشاور املاک ، تسهیلات site123 زیاد و فواید متعددی را جلوی پای مستاجران، موجران و مشاوران املاک قرار داده است. با طراحی سایت املاک ،ارتباط هم برای مخاطبین و هم مشاورین املاک راحت تر میشود و زمان کمتری از طرفین میگیرد.در ضمن مخاطبین شما میتوانند جستجوی خود در سایت برای یافتن خانه ی مورد نظر محدود به محل خاص کرده و گزینه های مرتبط تر را مشاهده نمایند.

 

حال اگر شما دارای یکی از همین بنگاه های مشاوره ای ویا معامله املاک باشید ، متوجه هستید که با توجه به رقم های بالای قراردادها در این حوزه، سود حاصل از درصد و یا پورسانت شما به عنوان واسط مقدار قابل توجه ای است و با توجه به این نرخ سود ها ، رقابت در این حوزه بالاست.

 

پس شاید شما نیاز به انجام فعالیت های جانبی هستید تا یک مزیت رقابتی نسبت به رقیبانتان ایجاد کنید تا مشتری ها به جای مراجعه به بنگاه های مجاور موجود، به بنگاه شما مراجعه کنند.

 

طراحی سایت املاک.طراحی سایت املاک حرفه ای,طراحی سایت املاک ارزان,قیمت طراحی سایت املاک,هزینه طراحی سایت املاک,طراحی سایت آژانس املاک,وب سایت املاک

طراحی سایت مشاور املاک

ویژگی های مهم طراحی سایت املاک

۱_  صفحه ارتباط با ما

 

۲_ صفحه اخبار و مقالات

 

۳_ معرفی املاک جدید

 

۴_ امکان ایجاد فرم

 

۵_ سوالات متداول

 

۶_ سامانه ارسال پیامک (پنل اس ام اس)

 

۷_ امکان جستجو در وبلاگ

 

۸_ خبرنامه الکترونیکی

 

9_ امکان ارسال نظرات

 

10_ قالب واکنش گرا و ریسپانسیو

 

11_ امکان معرفی خدمات

 

12_ پنل مدیریت ساده و حرفه ای

 

13_ امکان ثبت املاک توسط مشاورین

 

14_ مدیریت کاربران

 

15_ امکان ثبت نام کاربرانپ

 

16_ امکان ثبت دیدگاه مشتریان

 

طراحی سایت املاک.طراحی سایت املاک حرفه ای,طراحی سایت املاک ارزان,قیمت طراحی سایت املاک,هزینه طراحی سایت املاک,طراحی سایت آژانس املاک,وب سایت املاک

ویژگی های سایت املاک

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان

طراحی سایت املاک.طراحی سایت املاک حرفه ای,طراحی سایت املاک ارزان,قیمت طراحی سایت املاک,هزینه طراحی سایت املاک,طراحی سایت آژانس املاک,وب سایت املاک

طراحی سایت ارزان املاک

طراحی سایت ارزان املاک

شرکت طراحی سایت وب خدمات خود را با کیفیتی بسیار مناسب و هزینه ای به نسبت کمتر برای همراهانمان خواهد داشت.طراحی سایت ارزان املاک خدمتی گران قدر از وب برای مشاوران املاک است که میخواهند علاوه بر ارائه مناسب خود هزینه ی اندکی را برای این موضوع درنطر گرفته اند.

 

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحي سايت بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

 

طراحی سایت خرید و فروش ملک

بنگاه های املاک با داشتن سایتی با امکانات معرفی شده توسط وب، میتوانند در بازار رقبای خود جایگاه ویژه ای کسب نمایند و از رقبای خود پیش بگیرند.

 

خرید و فروش ملک با قراردادن فایل های خود در سایت میتوانند مشتری بیشتری جذب نمایند و از این طریق اقدام به خرید و فروش و کسب سود بیشتری نمایند.

 

طراحی سایت خرید و فروش ملک این امکان را به شما میدهد تا عکس های بیشتر و با جزییات بیشتری را در معرض نمایش قرار دهید.

 

یکی از مهم ترین ویژگی ها داشتن سایت املاک، تبلیغی فراتر از مرز های جغرافیایی می باشد و این به این معنی است مشتریان زیادی به سمت سایت املاک شما هدایت میشوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 4,540
  • بازدید کلی : 11,866